poniedziałek, 23 lipca 2012

xxx


Cześć! Chciałabym coś napisać do naszych kochanych chłopaków z 1D. Wiem, że tego nie przeczytają ale i tak napiszę.
Na początek chcę napisać, że żałuję. Żałuję, że nie byłam z wami od początku. Że oceniałam Was po wyglądzie. Że wyśmiewałam Was, chociaż nic o Was nie wiedziałam. O czym ja mówię co? O tym jak Was poznałam.
W kwietniu, zaczęłam zauważać zdjęcia pewnych chłopaków.
Zdjęcia zostały wrzucone, jak w tedy sądziłam, przez jakieś głupie dziewczyny, które znalazły sobie jakiś gejowski boysbandzik typu Biebier i jarają się nim na cały internet.
Z czasem dowiedziałam, że nazywają się One Direction. Pff! A co mnie to? Niech się nazywają jak chcą.
Ja jak głupia poszłam za ludem z okolicy. Wszyscy na około są anty-fanami to ja też, nie będę się wyróżniać. Sądziłam ich, choć nawet nie słyszałam ani jednej ich piosenki. <to znaczy pewnie słyszałam ale nie wiedziałam, że ich> Nawet nie chciało mi się na YT wpisać One Direction i posłuchać pierwszej z brzegu piosenki.
Pewnego dnia wracałam z koleżankami busem. Akurat w radiu leciało WMYB. Nawet nie wiedziałam czyja to piosenka ale mi się spodobała. Zaczęłam nucić. W końcu moja "przyjaciółka" zaczęła mnie szturchać, że co ja śpiewam skoro podobno nie lubię 1D na co Poker Face i się nie odzywam. Pierwsze co zrobiłam po powrocie do domu, to rzuciłam się na kompa i odsłuchałam tą piosenkę. Zaczęłam się interesować Wami.
Pamiętam jak uczyłam się Waszych imion. Jak pierwszy raz przesłuchiwałam Wasze piosenki. Jak pierwszy raz zgrywałam wasze zdjęcia na telefon. Pierwsze "lubię to" stron na Facebooku o Was. Pamiętam.
To jest niesamowite, że z dnia na dzień z kompletnie nieznanych ludzi staliście się jedną z najważniejszych  osób w moim życiu.
Kiedy oglądam nagrania z wami, uśmiech sam mi wchodzi na twarz. Do końca życia będę wspominać wasze słynne teksty.
Jak Lou powiedział, że lubi dziewczyny, które jedzą marchewki. Potem powiedział, że od tamtego czasu dostał bardzo dużo marchewek, więc lubi dziewczyny, które lubią Lamborginy < czy jak to tam>
Nasze słynne " I'M SUUUUUPEEEEERRRR MAAAAANNNNNN!!!!"
I wiele innych wspaniałych momentów.
Ja jako Directioner, chcę powiedzieć, że jestem z Wami. W tych złych i dobrych momentach. Kiedy wy płaczecie ja płacze, kiedy wy się cieszycie ja też się cieszę. Czy tego chcecie czy nie, jesteście częścią mojego życia. Tą wspaniałą częścią. Nie ważne co się stanie, dla mnie zawsze będziecie tymi wspaniałymi chłopakami z X Factor'a. Zawsze.
<3 FOREVER DIRECTIONER <3

2 komentarze:

  1. Muszee przyznać, że ja na początku tez tak o Nich myślałaam , ale do czasu . Teraz są częścią mojego życia .
    MOże to trochę dziwne ale nie mogłam rozróżnić Liam'a i Louis's ! Hahah . <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha ja miałam włączoną Wikipedie i tak się uczyłam. Ja na początku myślałam że oni mają tylko 4 piosenki WMYB. Moments, OT i UAN :D

    OdpowiedzUsuń