środa, 8 sierpnia 2012

Rozdział osiemnasty :)

Obudziły mnie wtargnięcie do mojego pokoju, przez nieproszonego gościa zwanego Lou.
-AAA Andżelika! Harry zniknął! AAAA aa cześć Hazza?- Lou. Ty to masz spóźniony zapłon.-A co czemu wy śpicie razem?-zapytał mrużąc oczy.
-Bo tak, a teraz wypad bo kotem poszczuję!-wydarłam się i rzuciłam w niego poduszką.
-Ależ ty drażliwa z rana.-wybełkotał pod nosem za co dostał znowu poduszką i wylazł.
Jak tylko drzwi się po nim zamknęły można było usłyszeć  "LUDZIE! WIECIE ŻE ONI SPALI RAZEM?!"
-LUDZIE!A WIECIE ŻE ON JEST IDIOTĄ?!-wydarłam się na całe gardło na co Harry o mało nie spadł z łóżka ze śmiechu.
-Wstajemy?-zapytałam.
Ten tylko mnie przyciągnął do siebie i namiętnie pocałował.
-Teraz możemy.- powiedział z łobuzerskim uśmiechem. Ja tylko przewróciłam oczami i podeszłam do szafy.
-Będziesz się tu przebierać-zapytał, siadając i się przeciągając.
-Chciałbyś.-mruknęłam.
-A żebyś wiedziała, żebym chciał!
-Idiota!
-Taaa wczoraj kocham Cię a dziś idiota!
Wystawiłam mu tylko język i poczłapałam do łazienki. Wyszłam już ubrana i zeszłam na dół.
Chyba dziewczyny poszły do siebie bo nigdzie ich niema...
-HEJ WAM!!!-wydarłam się na co pijaczyny syknęły.-Ej! Jak Lou się darł to było dobrze ale jak ja to ssss!-krzyknęłam oburzona.
-Spokojnie, dostał za swoje-szepnął Niall i wskazał na Lou, który miał wiieelkiiieeegooo guza na tym pustym łbie.
-No ale widzę, że kac męczy!-specjalnie się darłam najgłośniej jak potrafiłam. Mówiłam, że będę wredna :>
-Noooo ja już wypiłem 5l wody-wyszeptał Zayn.
-A ja się czuję świetnie!-zaświergotał Liam.
Zostawiłam ich w salonie i podreptałam do kuchni. W oczy rzucił mi się Hazza w fartuszku! Hahahahah fartuszku?!
Postanowiłam, że go zajdę od tyłu. Nie słyszalnie przeszłam kuchnie i uwiesiłam się na jego plecach jak małpka.
-GET OUT OF MY KITCHEN!!!
-Ok, ok! Tylko się nie drzyj..-mruknęłam, odklejając się od niego a on w końcu obrócił się w moją stronę.
-O kotku! Przepraszam, myślałem że to znów Niall. Chodź tu do mnie.-przyciągnął mnie do siebie i czule pocałował. Kiedy się od siebie odkleiliśmy wyskoczyłam na blat kuchenny i mu się przyglądałam.
-Co robisz?-zapytałam.
-Omlety.
-Pomóc Ci?
-Nie trzeba, ale dziękuje. :)- i dał mi całusa.
Zeskoczyłam z blatu i podeszłam do lodówki,ale kiedy chciałam zamknąć ktoś znów mnie uprzedził. -.-
Odwróciłam się i ooooo ale niespodzianka! Hazza? Nie spodziewałam się tego! :D
-Czy ty nie uważasz, że to już jest nasze miejsce?-zapytałam.
-Yychym.
Już nasze usta miały znów się złączyć ale nam bezczelnie przerwano -.-
-Głodny jestem!-zgadnijcie kogo to niesie.
-Ty zawsze jesteś głodny!-jęknęłam.
Po śniadaniu <praktycznie wszystko i tak zeżarł Niall> legliśmy w salonie jak dłudzy i leniwi.
Uznaliśmy, że dzisiejszy dzień spędzimy na kanapie.
Już leżałam. Już było fajnie. Ale nieeee! Kogoś musi nieść! A oczywiście im się nie chcę otworzyć więc ja muszę. Podeszłam do drzwi i je otworzyłam. Niestety czekała mnie tam nie miła niespodzianka...


***
I jest osiemnastka! Fajnie, też się cieszę :D Dziękuje wam za ciepłe słowa. Nie było tam jeszcze 15 kom. ale dodałam bo już wcześniej napisałam ;)
15 kom.=NN

15 komentarzy:

  1. Super już się nie mogę doczekać następnego rozdziału:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowo <33
    Chcę kolejny rozdział! Szybko ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawaj następny !
    Kochaaam Waaaas ! ;D ♥
    Te opowiadanie jest 1 z najlepszych jakie czytam (przeczytałam) a jest ich dużo ;d .
    Z NIECIERPLIWOŚCIĄ czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowy , czekam na nast.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożeew dziewczyno wiesz ze Ciebie uwielbiaam , ale w takim momencie (znowu) !hahaha.
    Boski ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze kończysz w takich momentach .. ale i tak cie kocham ;d;d piszesz CUDNIEEE !!! mój ulubiony blog . xD Czekam na następny < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski rozdział!!
    Szybko dodawaj następny ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam to opowiadanie. Podoba mi się styl, którym piszesz. I czemu skińczyłaś w takim momencie? Czekam na nn :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest Boskie . ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Może zmniejsz liczbę komentarzy do 10 ? Bo ciężko jest z 15.
    Ale rozdział świetny ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Love it! Twoje opowiadanie jest świetne <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś świetnaa .
    Adaa.

    OdpowiedzUsuń
  13. O już 14 , jeszcze tylko 1 ;D huehuehue
    `Nicol

    OdpowiedzUsuń
  14. I jest 15 ! Jupii ! Kolejny rodział !
    I like it ! <3
    Karolaa !

    OdpowiedzUsuń