wtorek, 14 sierpnia 2012

Rozdział dwudziesty-pierwszy :)

Gadaliśmy tak może jeszcze 2 godziny. Megan i Mat wydali się całkiem fajni, szczególnie dziewczyna. Ale i tak na więcej niż znajoma nie może liczyć z mojej strony, no bo na pewno nie w jej sytuacji. Już to widzę jak moja przyjaciółka przytula mojego faceta...nie, nie, nie. Mat teoretycznie od pierwszego "wybryku" to nie był taki zły. Może czasem spotkałam się z natarczywością jego wzroku, ale udawałam, że nie zauważyłam.

Wstałam rano bardzo wcześnie <czyt. 14>, bo mamy niby pokazać się dziś w wywiadzie z naszymi "nowymi parami" -.- Strasznie mi się źle spało, bo Harold nie przyszedł do mnie na noc <O.o. ale cóż. Ubrana i wg ogarnięta, zeszłam na dół. Zrobiłam sobie szybko płatki i poczłapałam do salonu, gdzie byli już wszyscy łącznie z Mat'em i Megan.
-Ooo! Śpiąca królewna się obudziła! W końcu...-jak zwykle miłe powitanie, bracie -.-.
-A pierdolnął Cię kiedyś ktoś?!- wybełkotałam z pełną gębą płatków. Taaa to musiało chyba komicznie wyglądać, bo Lou i Zayn wybuchli śmiechem a Niall uniósł ręce w geście niewinności.
Rozsiadłam się wygodnie na fotelu i zaczęłam skakać po kanałach na TV, ale jak zwykle kurwa nic nie było! Yyyy...czasem mam ochotę wywalić ten telewizor przez okno! -.-
Wkurzona cisnęłam pilotem na stół i poszłam odłożyć miskę do kuchni. Nawet nie wiem czemu mam taki zły humor.
Nadal naburmuszona wróciłam do salonu i zaczęłam przysłuchiwać się rozmowom pozostałych.
-Dziś początek naszego udawania pary. Fajnie, co nie?-odezwał się do mnie Mat.
-Taaa, zajebiście!-prychnęłam z sarkazmem, którego chyba nie wyczuł, bo na jego twarzy zagościł szeroki uśmiech zadowolenia. Skierowałam swój wzrok w stronę Hazzy, który od wczoraj się jakoś inaczej zachowuje. Nie dość, że nie przyszedł na noc <co samo w sobie jest wielkim WoW>, to jeszcze traktuję mnie tak bardziej oschle. Ostatnio okazał mi jakąś czułość, wczoraj kiedy mnie przytulał, przed poznaniem Magan.
Po pewnym czasie, usłyszeliśmy trąbienie, co oznaczało, że Paul po nas przyjechał i jedziemy udzielić wywiadu. Leniwie poczłapałam się za tymi przypałami i wsiadłam do busa chłopaków gdzie czekał już na nas  Paul.
-No to czas ogłosić światu nasze nowe pary.-powiedział zacierając ręce.
Jechaliśmy może z 15 minut i już byliśmy pod studiem. W środku zostaliśmy przygotowani i za chwilę mieliśmy wchodzić.
3,2,1..i wbiegliśmy na salę. Wywiad jak się okazało prowadził Tom! Fajnie.
Rozsiedliśmy się na kanapie <ja musiałam koło Mat'a> i facet zaczął.
-Cześć wam! Jak dobrze was znów widzieć!-wydarł się.- Zacznę od Ciebie- tu palcem wskazał na mnie- I co? I co?
-Ale, że co ma być?-zapytałam zbita z tropu.
-Nie pamiętasz ostatniego wywiadu?
-Pamiętam...
-No i ty mi tu kłamałaś, że Hazza Cię nie kręci! A kto niecały tydzień później zaczął z Nim chodzić?
-Oj tam, oj tam! Teraz mi to będziesz wypominać? A po za tym, zwróć uwagę, że on tu cały czas siedzi!-wskazałam za loczka, który szeroko się uśmiechał i posłał całusa w moim kierunku, na co przewróciłam oczami.
-Tak będę- przybrał minę obrażonego dziecka- a teraz z innej beczki. Kim są oto tu zebrani- wskazał na mojego "chłopaka" i Megan.
-To jest mój nowy chłopak Mat, a to jest nowa dziewczyna Harr'ego- Megan- przedstawiłam zebranych.
-Nowy chłopak, nowa dziewczyna, że co?!
-Nooo...-popatrzyłam się na niego jak na idiotę, którym w dalszym ciągu jest.
Dalsza część wywiadu to jedne wielkie nudy, że aż mi się spać zachciało :D
Stałam akurat na korytarzu i czekałam na resztę pospólstwa. Na moje szczęście, pierwszy dołączył do mnie MÓJ chłopak. Stanął koło mnie a ja nie wiedziałam jak się przy nim zachować.
-To już z własnym chłopakiem gadać nie chcesz? Chyba, że na poważnie wzięłaś sobie tą informację o zerwaniu?-rzucił...oschle? I jeszcze ta maska obojętności.
-Ja po prostu nie wiem jak się przy tobie zachować. Od wczoraj jesteś jakiś inny. To ty nie traktujesz mnie jak własną dziewczynę a nie ja ciebie.-odrzekłam równie oschle.
-Co?- zdziwił się. Przynajmniej jakieś emocje były wymalowane na jego twarzy.
-No dobrze słyszysz. Nawet mnie od wczoraj nie dotknąłeś a co dopiero...-prychnęłam.
Chwilę wpatrywał się we mnie, a potem spuścił głowę.
-Przepraszam.-mruknął, nadal usilnie wpatrując się w podłogę.
-Za co?-teraz to ja się zdziwiłam.
-No za moje zachowanie. Kocham Cię!-w końcu spojrzał mi w oczy.
-Ja też Cię kocham Harry.- powiedziałam czulę i chwyciłam jego koszulkę, by go przyciągnąć i pocałować.


***
Tak! Wiem, że nawaliłam i przepraszam za to. :< Dziękuje za miłe słowa. Zawsze poprawiają mi humor i dają wenę :) Kocham Was.
Chciałabym aby każdy, kto przeczyta ten rozdział,skomentował, bo chcę wiedzieć dla ilu osób to piszę :)
15 kom= NN
Oglądaliście Zakończenie Olimpiady. Ja jak usłyszałam to Na,na,na,na, to zaczęłam skakać po fotelu i śpiewać z nimi. A jak ich zobaczyłam, to pierwsze co powiedziałam to "Ale oni wyglądają seksownie" a rodzice patrzą się na mnie z miną WTF :D Ja mam taką reakcje jak ich w TV zobaczę to aż się boję co będzie, jak będą w Polsce *-* Zgon na miejscu ***----***





11 komentarzy:

  1. Świetnie ! Jezuu ja miałam to samo jak oglądałam, heh. A ogólnie do poniedziałku nie bd komentowaac , bo mnie nie bd i nie bd miałaa netaa :(
    Ale jak wróce mam nadzieję , że bd miała co nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle super! :) Gdy ich zobaczyłam myślałam że eksploduje :P Nie uważacie że Liam zrobił się przystojniejszy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski Kocham cie laska ! cudnie piszesz już nie moge sie doczekac nn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że taki krótki! Co za żal z tym Matem, ugh! Niech on stąd zniknie! Czekam na kolejny, mam nadzieję, że dłuuuuuuższy :)
    A co do Twojej reakcji, gdy zobaczyłaś chłopaków, hahaha miałam podobnie tylko, że moja mama sobie spała, więc nie słyszała jak się zachwycałam :D Cudne to było <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A już myślałam,że Hazza przespał się z Megan.
    Bosko napisałaś.
    Kocham
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. OmG !!!
    Zajebiste :)
    Karolina <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski rozdział, bardzo podoba mi się Twoje opowiadanie <3333
    Czekam na NN, będę tu częściej wpadać ;)
    Zapraszam też do siebie :

    gotta-be-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuuperr !

    Czekam na mm ! ♥

    @HopeForBetterXo

    OdpowiedzUsuń