poniedziałek, 25 czerwca 2012

Rozdział Pierwszy :)

Wczoraj w końcu skończyłam moją trasę po Europie. Trwała równy miesiąc. Yyy....jestem wykończona. Jeszcze dziś wywiad w STARS SHOW i mogę powiedzieć: WAKACJE!!! :D Zero tras i koncertów przez najbliższe 2 miesiące :D No może jeszcze pójdę na tą galę MTV ale to będzie przyjemność. :)
-Andżelika? Jesteś już gotowa?- spytał się mój menager.
-Tak, możemy wyjeżdżać.
-Ok, więc chodź.
Kiedy dojechaliśmy do studia, od razu porwały mnie makijażystki. Wymalowały mnie i uczesały a potem ubrały w To. Kiedy byłam gotowa, podszedł do mnie jakiś gostek i powiedział, że za minutę wychodzę.Wiedziałam, że wywiad będzie fajny, ponieważ będzie go prowadzić pewien super 20-sto latek. 
-Za 3,2,1 wychodzisz!- rozległ się głos i w tej chwili wbiegłam do pokoju w którym miał odbyć się wywiad. Niedaleko nas znajdowały się niewielkie trybuny wypełnione po brzegi od moich fanów :) Awww...kocham ich!
-I oto przed wami Andżelika Horan!- wykrzyczał Tom, bo tak miał na imię prezenter.
-Cześć Wam!- odkrzyknęłąm.
-Cześć! I jak po trasie?
-A fajnie, wiesz to zawsze nowe przeżycie, szczególnie że to moja pierwsza tak długa trasa :)
-A jesteś zmęczona?
-No może troooszeczkę...ale za to będę mieć 2 miesiące wolnego!
-No nie do końca! Zapomniałaś że za tydzień jest gala MTV?! O ile się nie mylę jesteś nominowana aż w trzech kategoriach! Wymienisz je? 
-Pewnie! W kategorii "Najlepszy głos damski", "Najlepszy debiut roku" oraz "Najlepszy singiel" - odparłam z uśmiechem.
-Noo, w kategorii "najlepszy głos damski" konkurujesz z samą Adele. Wy obie jesteście NIESAMOWITE! Macie wspaniałe wokale!Serio! 
-Dzięki! :)
-Hmm..czy się nie mylę czy w kategorii "najlepszy singiel" nominowania to również One Direction?- spytał podejrzliwie.Pfff...przecież wie to lepiej ode mnie!
-Nie, nie mylisz się :D
-Jak to jest konkurować z bratem i przyjaciółmi?
-Nijak! Ja nie czuję żebym z nimi konkurowała! I tak wiem, że oni są najlepsi! :D
-Hahaha! A pro po 1D...który Ci się najbardziej podoba?-spytał z chytrym uśmieszkiem :D Oj biedny...będę musiała go zgasić :D No bo przecież się nie przyznam...
-Niall...-powiedziałam udając rozmarzenie! Hahahah, jego mina...bezcenna. 
-No ale z którym byś się umówiła??? No bo z bratem się umówisz?!
-Hahahah nnie nigdy!
-Tak więc...
-Tak więc z nikim! To są moi przyjaciele! Z resztą o ile się nie mylę wszyscy mają dziewczyny...
-Co???- spytał zdziwiony
-No boo...Lou i El, Liam i Dan...Zayn i Perrie..oraz Harry i Ashley...-Te ostatnie 2 imiona ledwo powiedziałam. :/
-Boże! Dziewczyno! Czy ty gazet nie czytasz czy co??? O.o
No tym pytaniem zbił mnie z tropu...
-Ale o co Ci chodzi??- spytałam zdziwiona.
-A o to, że przecież Harry już nie jest z Ash! 2 dni temu zerwali ze sobą...podobno Harry jest nawet z tego powodu szczęśliwy...
Wow! Faktycznie muszę się do edukować... gdy mi oznajmił, że nie są razem, poczułam dziwne uczucie...jak by kamień spadł mi z serca! Jestem teraz szczęśliwa jak nigdy :)
-No faktycznie jestem nie na miejscu, ale to przez to, że nie było czasu...mój dzień mniej więcej wyglądał tak: wstaje, próba, przygotowanie,koncert, spotkanie z fanami, wracam do tour busa i tam spać i znowu od początku...
-Hmm...biedna. Ale ty też nie dawno zerwałaś z chłopakiem. Byliście ze sobą 2 miesiące i wyglądaliście na szczęśliwych.
-Tak ale tak na prawdę tak nie było! Kiedy zerwaliśmy, poczułam niesamowitą ulgę!- powiedziałam zgodnie z prawdą.
-Kiedy ostatnio widziałaś się z bratem i zespołem?
-2 miesiące temu.
-Uuu...czemu tak dawno?
-Bo najpierw oni mieli trasę miesięczna a jak wrócili to ja wyruszyłam w swoją, tez miesięczną. 
- A za kim najbardziej z nich tęsknisz?
-Za Niallem- odpowiedziałam udając rozmarzoną.
-Pfff...nie na taką odpowiedź liczyłem! Bardziej coś w stylu "za Harrym" !
-Czemu akurat za nim?- spytałam zdziwiona po raz kolejny.
-Oj no nie mów, że Cię nie pociąga?!- kiedy to mówił poruszył zalotnie brwiami.Na co ja się zaśmiałam.
-Hahaha! No raczej nie!- odpowiedziałam, po czym przygryzłam nerwowo wargę i odwróciłam wzrok.
Fuck! Tak zawsze robię gdy kłamię. Mam nadzieje że tego nie zauważył :/
-O! O! Widzieliście to?! Przygryzła wargę! Zawsze tak robi jak kłamię lub coś jej leży na sumieniu! Dawać powtórkę na ekran!- I w tym momencie wyświetliła się scena z wargą :/- O i jeszcze odwróciła wzrok! Hahahah!
Popatrzyłam się na niego jak na idiotę...którym z resztą był! Yhhh...nie, trzeba to jakoś odkręcić!
-Widzicie państwo!- zakrzyczał.
Ja za ten czas kiedy mówił pokazałam za nim do publiczności i kamery, że on chyba świruje, na co publiczność się za śmiała a on odwrócił i spojrzał na mnie podejrzliwie. :D Ja tylko się słodko uśmiechnęłam i wzruszyłam ramionami :D
-Doobrraaa...czas na pytania od publiczności!- zakrzyknął.- Pierwsze pytanie!
-Czy to prawda co on przed chwilą powiedział? Czujesz coś do Harrego?!- spytała jakaś dziewczyna ze złością.
-Pff...to tylko przyjaciel a ten tu koło mnie świruje!- odpowiedziałam.
-Masz juz kogoś na oku?- spytała kolejna.
-Możee...- odpowiedziałam i tajemniczo się uśmiechnęłam.
Dalej padło jeszcze kilka pytań na temat mojej kariery na które ochoczo odpowiedziałam.
-Dobra, koniec pytań! Czas na niespodziankę!- zakrzyknął Tom.
O.o jaką niespodziankę?! O.o
-Powitajcie państwo....


********************************************************************************* I jest rozdział pierwszy! Mam prośbę...jak czytasz to komentuj...*.* 

1 komentarz: