poniedziałek, 25 czerwca 2012

Bohaterowie :)

Cześć! Mam na imię Andżelika. Mam 16 lat. Mam starszego brata o imieniu Niall. Podobno, odziedziczyłam po nim talent śpiewu. Wszyscy mi mówią, że mam "niesamowity" głos. Pfff...czy ja wiem...niby jestem zawodową piosenkarką,no ale żeby od razu niesamowity ;/




******************************************




















Niall Horan, mój brat. Ma 19 lat. Jest takim moim "kochanym żarłokiem ;)". Kocham go- oczywiście jak brata :P Oczywiście, że się kłócimy i wyśmiewamy ale za nic bym go nie wymieniła na innego i wiem że on mnie też. :))
*********************************************************************************
Louis Tomlinson, ma 21 lat. Jest dla mnie takim drugim starszym bratem ;) Do wszystkiego podchodzi z humorem. Zawsze jest uśmiechnięty. Kocham Cię mój braciszku ;D

************************





Liam Payne, ma 19 lat. Jest najodpowiedzialniejszy z całego 1D. Nazywamy go "Daddy Direction". I właśnie tak go traktuje...jak takiego mojego "tatusia".Zawszę chętny z pomocą.Widzi to czego inni nie potrafią, szczególnie jeśli chodzi o sprawy miłosne. Mój Daddy :D                                                                  
*********************************************************************************

Zayn Malik.Też ma 19 lat.Boże, ja się pytam jak ja wytrzymuje z takim przystojniakiem w jednym pokoju, bez rzucenia się na niego?! :D Nie, no pomimo, że jest MEGA Sexowny, to nic do niego nie czuje więcej oprócz miłości jak do przyjaciela,którym jest. Wiem, że na niego zawsze mogę liczyć. :)
*********************************************************************************


No i Harry Styles. Najmłodszy z całego zespołu ale chyba najprzystojniejszy. Serio, nie wiem co on ma w sobie, że na jego widok miękną mi kolana...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz