sobota, 1 grudnia 2012

Liebster Award

1. Za którym z chłopaków szalejesz najbardziej?
-Całe 1D ^^ Ale tylko na Harrego mogę spojrzeć jak na chłopaka z kim mogłabym się kiedykolwiek związać (co jest nieosiągalne), reszta to bracia :) 
2.  Jak zaczęła się twoja przygoda z tym zespołem?
-Ta historia jest porąbana. Na początku widziałam ich zdjęcia na bestach i z góry ich przekreśliłam. Nic o nich nie wiedziałam a stałam się ich hejterką, bo otoczenie w którym przebywałam nie lubiło ich. Aż kiedyś jadąc busem w radiu usłyszałam WMYB i zaczęłam nucić. Nie wiedziałam że to ich. Koleżanka obok mnie się na mnie dziwnie popatrzyła i zapytała "Ty lubisz 1D?". Przyszłam do domu, włączyłam ich piosenki na YT i się zaczęło :3
3.  Słuchasz jeszcze jakiejś muzyki ; jakiej ?
-Nicki Minaj, JB (chodź go nie lubiłam), Adele, Little Mix i co wpadnie w ucho :D
4. Wada, której nie znosisz?
-To, że jestem strasznie ciekawska i umiejętność kłamania. Przez to drugie wiele razy miałam wiele kłopotów. Wiem że wiele osób by chciało mieć ten "talent" ale to moje przekleństwo ^^ 
5. Zaleta, którą kochasz?
Poczucie humory ;]
6.  Najbardziej zwariowana rzecz jaką zrobiłaś?
-Wybrałam się na lodowisko i chciałam zrobić piruet, choć nie umiem jeździć na łyżwach. To wszystko żeby zaimponować chłopakowi. Takie tam 3 tygodnie mojej ręki w gipsie :D
7. Jaki jest twój charakter
-Wredna, sarkastyczna, wrażliwa, porąbana ;P
8. Ideał chłopaka/ dziewczyny?
-Jak spotkam to się dowiem ^^
9. Masz jakieś kompleksy ; jakie?
-Jestem gruba i brzydka.
10. Masz jakieś hobby ; jakie?
-Pisanie i teatr :]
11. Masz jakieś marzenia ; jakie? 
- Chcę aby moi idole wiedzieli o moim istnieniu...

***
Dziękuje za nominacje sam aww :) 
A teraz nominacja martina155 :*
***
1. Imię:
Andżelika 
2.Ile masz lat?
No i się okaże...15 ;]
3. Jak długo prowadzisz bloga?
W pierwsze dni wakacji założyłam pierwszego ;3
4. Jak to się stało że zaczęłaś go pisać?
Czytałam wiele blogów różnych osób aż w końcu dopadła mnie myśl czemu ja nie miałabym spróbować? :)
5. Twoje inspiracje?
Muzyka i krajobraz otaczający mnie do o koła :)
6. Pomaga ci ktoś pisać?
Jeden raz moja przyjaciółka napisała za mnie rozdział ale ja jej dyktowałam. Reszta jest całkowicie moja ;]
7. Ostatnia rzecz jakąś byś zrobiła to?
Skok ze spadochronem. 
8. Lubisz 1D jeśli tak to za co?
Kocham. Za co? Za to jak bardzo odmienili moje życie. Pokazali mi że nie tędy droga. Otworzyli mi oczy. Przedtem widziałam wszystko przez pryzmat nienawiści i pogardy. Teraz inaczej patrze na świat. Uratowali mnie w każdym możliwym sensie tego słowa. 
9. Czego nie nawidzisz?
Nie sprawiedliwości. 
10. Kim są dla ciebie przyjaciele?
Podporą życiową, szczęściem. Moim wiecznym uśmiechem na twarzy :)
11. Najważniejsza osoba w twoim życiu to? 
Rodzina, przyjaciele i chłopaki z One Direction.


***
Jeszcze raz dzięki za nominacje i za ciepłe słowa. 
Dziękuje za komentarze, które dają mi siłę do działania.
Kocham Was! xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz